dimecres, 1 de juliol del 2009

Tornem-hi

Avui fa una calor impossible de suportar. Estic especialment cansada. Cansada i fastiguejada. Potser no és el millor dia per a tornar-ho a intentar però quan serà el millor dia?. Només cal que oblidi que existeixen estancs i màquines en els bars. Només cal que pensi que passat un mes seré una persona desintoxicada i més sana. Potser podria tornar-me a il•lusionar amb una vida sense fum. Ahir al bar on anem a prendre el cafè l’atmosfera era un altre cop insuportable i quant vaig pujar al despatx tota jo desprenia una olor entre fregits i caliquenyo que feia por. No puc consentir fer aquesta olor. És realment repugnant. Ara no tinc tabac. Només cal que oblidi que puc comprar. Tornem-ho a intentar.

2 comentaris:

  1. Jo ho estic deixant pero no tinc la voluntat de fer-ho de cop i tota sola.
    Ara fumo nomes dos o tres cigarrets al dia, pero n'encenc alguns mes, quan tinc un moment d'ansietat, vaig a la nicotina de cap, l'encenc faig una calada i l'apago. Suposo que arribara algun moment que podre pasar d'encendre'l. Et segueixo. Crec que ho aconseguirem!
    Nuria

    ResponElimina
  2. Hola Nuria!...uffff, que dur que és això oi?. Molts cops penso per que vaig agafar el primer cigarret. Posiblement no ho hagues fet si hagués sabut el que em costaria deixar-ho. Avui ha sortit als diaris que hi ha una vacuna per deixar la cocaina. Potser haguessin hagut de començar per la vacuna contra el tabac. Però és clar, el tabac son impostos. En fi, no sé que hauré de fer. Jo estic com tu. De moment segueixo fumant, poc però fumo i així no anem bé. He de trobar un veritable motiu per deixar-ho...tot i que saber que tu també estas intentant-ho em dóna forces...a veure si soc capaç de no fumar cap més avui. Demà t'ho explico!

    ResponElimina