diumenge, 14 de juny del 2009

El meu primer dia!


M'he llevat i després del café amb llet he decidit que avui serà el meu primer dia sense tabac. És el millor moment per fer-ho. Fa una setmana que estic malalta, un virus estomacal crec, i no em ve gens de gust fumar així que ho vaig a intentar. Porto dos dies cercant informació antitabac per penjar-la al bloc i estic tan saturada d'imatges espantoses i tan conscienciada que ja tinc clar quina és la meva motivació. VULL SER EX-FUMADORA JA!

De moment són quasi les 9 i encara no m'he fumat el primer del dia...de fet ja fa més d'un hora que sóc ex-fumadora!

9:44 gens ni mica de mono...que bé! ...he fet un cartell i he escrit SÓC EX-FUMADORA i l'he penjat a la porta del pati...és el lloc on fumo...asseguda sobre la rentadora...que trist...

10:42 m'ha vingut al cap la peli cowboy de mitja nit...osti quina fantàstica peli! l'he buscat a youtube i ja no recordava la seva cruesa...ufffff
segueixo sense fumar! i de moment estic tranquil·la...després em vindrà a buscar la Glòria i anirem al cinema que porto molts dies sense sortir de casa...Gloooooooooo no portis la tabaquera porfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

11:22 Ufffffffffffffff...primer conato de ataque del enemigo!!!!!!!!!...però NO he agafat el cigarret!!! que fort! he enviat un email a tots els meus familiars i amics informant de la meva decisió, he begut molta aigua i ara em faré una camamilla amb mel...planxaré la camisa que em vull posar per la tarda mentre remeno per l'Spotify...ment i mans ocupades!

12:03 merda, merda, merda...estic amb mono de veritat...ja he planxat, m'he fet la manicura i m'he begut la fotuda camamilla amb mel i tinc unes ganes de fumar que takagas!!!!!!!!!!!!!! i el pitjor del cas és que el paquet el tinc a la tauleta de nit i és tan fàcil agafar-ne un...un de sol...ningú ho sabrà...només jo...STOP!!!!!!!!!...vaig a fer-me la pedicura i poso simply red al spoti

13:29 Estupendu!!!...el email d'el meu amic Fede m'ha salvat de caure en la temptació...el temps que he estat escrivint ni he pensat en el cigarret! gràcies maquíssim!

15:00 He dinat arròs i pollastre bullit amb ceba i alls i un rajolí d'oli i un iogurt natural. Café ni parlar-me!. M'han trucat els meus amics el Jordi i l'Anna per a encoratjar-me. Una estona més que he estat distreta. Ara faré una migdiada...el paquet segueix intacte però l'he amagat en el fons de l'armari...per si de cas...

24:00 He vist Millennium I...que bona, tot i que com sempre passa, el llibre és millor!. La Lisbeth Salander està tota la peli fumant!

El meu fill Daniel i el meu germà Oriol em donen ànims per email....ara ja no em puc fer enrere...segueixo sense fumar...no m'ho puc creure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada